wirus wirus
345
BLOG

SILNE OŻYWIENIE W POLSCE

wirus wirus Gospodarka Obserwuj notkę 6

 Dzień dobry!

Mam dla Was ważne informacje

Wiecie, co GUS dzisiaj podał?

A podał, że produkcja przemysłowa wzrosła w skali roku o 3%

Mało? Też chciałbym, żeby było więcej,

ale przez długi czas było mniej, było 0%, albo mniej

zdaje się, że opuszczamy to europejskie bagno

Europa - stara, bogata, ale sztywna w swym zachowaniu

Wypadałoby opuścić ten kontynet i zakorzenić Polskę, gdzieś w Ameryce Południowej

Aha, mam jeszcze lepszą wiadomość!

Jaką?

Po wyrównaniu wahań sezonowych produkcja przemysłowa wzrosła o 4,5% rocznie.

A czy masz jakieś złe wieści?

Mam

A jakie?

A Takie, że produkcja budowlana spada i to o 18% w skali roku

To źle

No jasne, że źle, ale Cię pocieszę

Jak

Z mięsiaca na miesiąc spadki są coraz nizsze- przez kilka miesięcy produkcja budowlana spadała o ponad 20%

Marne to pocieszenie

Marne, ale perspektywa 2014-2020 przed nami

Co to oznacza

Że jeszcze bedzie co budować i produkcja budowlana zdecydowanie wzrośnie

Dziękuję za wywiad

Nie, to ja dziękuję, to mój obowiązek - informować obywateli

 

wirus
O mnie wirus

Jestem działaczem politycznym i ideologiem. Mieszkam w województwie zachodniopomorskim. Z poglądów keynesista, postępowiec, liberalny lewicowiec, marksista i socjalista. Walczę z ukrainofobią, antysemityzmem, germanofobią i rusofobią. Bronię osób niepełnosprawnych i wielodzietnych, homoseksualistów, wolnych ptaków, jak i biednych. Uważam, że pewne osoby powinny być pozbawione głoszenia wolnego słowa, bo hydra szowinizmu, nienawiści i rasizmu wciąż się odradza

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka