szyfel szyfel
276
BLOG

Dzięki mnie Rosja rozgrywa Polaków?

szyfel szyfel Polityka Obserwuj notkę 5

 

Od czasu, gdy Moją Polską zaczął rządzić Tusk dzięki mnie Rosjanie rozgrywają Polaków. Ja cały czas czytam co mi się nie podoba. Próbuje dzielić się swoimi obawami z innymi, a przecież powinienem siedzieć cicho i dążyć do swego ideału prawdziwego mężczyzny Kuby Wojewódzkiego.

Teraz pytanie:

Czy nie należałoby zorganizować prywatnej wystawy w któreś sal, galerii w Brukseli, przedstawiającej naszych największych opozycjonistów z lat 70 i 80. Wystawa ta miałaby pokazać jak to bezpieka zwalczała opozycję i jakie dokumenty przez ten czas zgromadziła na takich ludzi jak Wałęsa, Geremek, Michnik, Kaczyńscy itp. itd Pewnie mało na ten temat wiedzą.

Wystawa ta nie mogła by być przedstawiona w PE. Buzek jako jeden z największych opozycjonistów pewnie by ocenzurowałby wszystko.

szyfel
O mnie szyfel

Mam poglądy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka