Taki          tam Taki tam
65
BLOG

O mechaniźmie s24 słów kilka, pytanie

Taki          tam Taki tam Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Administracja, Pan Igor Janke podzielili użytkowników Salonu24 na dwie grupy - salon i antysalon. Segregacja poprowadzona jest po linii uznaniowej Moderatorów. Jeśli chcesz się pojawiać na Stronie Głównej musisz zablokować Pwnicznych Blogerów. W przypadku odblokowania Piwnicznych mogą się wpisywać pozostali, ale piwniczni nie.

 

Trzeba prowadzić w s24 dwa blogi, by móc uwolnić się od ograniczeń? Póki co nie jestem uzależniony od sieci, a już od s24 w szczególności. Zawsze w takich przypadkach piszę: jeśli jestem niemile widziany (tutaj) wystarczy to napisać - dostosuję się.

Nie należę do superaktywnych użytkowników, nie sypię wpisami, ani komentarzami jak z rękawa. Podobnie nie mam zatrzęsienia wpisujących si, ale i nie zabiegam, ani nie mam promocji.

 

Jeśłi Administracja faktycznie chce podzielić blogownię na dwie wrogie grupy - to świetnie. Być może za dużo ludzi tu zagląda, ale to się pewnie zmieni - głosowanie nogami. Pozdrawiam wszystkich i proszę o jasne, JASNE i PROSTE zasady użytkowania tej strony, dla dobra wszsytkich " by żyło się lepiej, wszystkim"(:)D

Taki          tam
O mnie Taki tam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości