str.40 - fragment książki "Domowy ninja" Wywiad rzeka z ofiarą przemocy. Aut. Zespół wydawniczy TheQuathe.pl.
str.40 - fragment książki "Domowy ninja" Wywiad rzeka z ofiarą przemocy. Aut. Zespół wydawniczy TheQuathe.pl.
THEQUATHE THEQUATHE
182
BLOG

str. 40 - fragment książki "Domowy Ninja"

THEQUATHE THEQUATHE Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Jeśli chcesz, to zobacz fragment (strona 40) książki "Domowy Ninja" zespołu wydawniczego TheQuathe.pl- pdt. ujawniam i oskarżam. Wywiad - rzeka z ofiarą domowego ninja, zwykłego kata, który chciał być panem.

------

Może poszłabym wprost na policję.

– Jesteś taka pewna? Teraz dołóż do tego punktu taki: w telewizji słyszysz nie raz, że w danej rodzinie była założona niebieska karta 5),
a mimo tego albo zabił ją, albo dzieci, albo podpalił dom, albo wszystko naraz.

/cisza/

– Teraz zastanów się, groził zabiciem ciebie i dzieci, a ty co? Tak bezwiednie uwierzyłabyś policji? Nie miałam nawet dowodów. Nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Byłam tak zalękniona, pełna obaw, strachu, łez.

Słyszałam różne opinie o tej procedurze z kartą, dobre i złe.

– Ja również, znam osobiście kobietę z warszawskiego Ursynowa, w której przypadku po założeniu niebieskiej karty, dzielnicowy dzwoni co miesiąc do sprawcy i przez telefon pyta, czy wszystko w porządku.
A dzieci boją się go widzieć.

Poważnie mówisz?

– Zgadzam się na zapisanie.........

------

Aby zobaczyć więcej, odwiedzaj nasze profile społecznościowe:

Instagram Twitter Facebook Flickr Pinterest

 

Jeśli chcesz przeczytać całość: odwiedź nas: TheQuathe.pl Zespół wydawniczy

THEQUATHE
O mnie THEQUATHE

Jako jedyni odważyliśmy się opublikować " "Domowego ninja" - wywiad rzekę z ofiarą domowego ninja, zwykłego kata, który chciał być panem. To książka dla ludzi nieobojętnych. Smutna, ale mimo wszystko dająca nadzieję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo