Autor 1 Autor 1
126
BLOG

Dla Przyjaciółki

Autor 1 Autor 1 Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Przyjaźń ma wiele twarzy. Tym bardziej, ile nas łączy a nie dzieli. 

Zarówno Ty jak i ja, mielismy wiele różnych przygód życia, nieraz bywało dobrze, nieraz źle. 

Burze życia, ale jednak mimo tych sztormów potrafilismy się odnaleźć i zrozumieć. 

 

Znalazłem Ciebie przez przypadek w który nie wierzę, ale dzięki naszym rozmowom stałas mi się bliska. Przez nasze rozmowy i przez to jakim jestes człowiekiem. 

 

Nigdy nie mówiłas : " nie mam czasu" ale zawsze byłas, kiedy potrzebowałem rozmowy. Szczera, wrażliwa i otwarta. Nigdy nie powiedziałas ; "nie". 

 

Nie poddałas się okrutnemu losowi, ale niosąc brzemię, które dało Tobie życie, zachowałas pogodę ducha, pokorę i to co najważniejsze: miłosc. 

Gdy chciałem z Tobą porozmawiać, mimo, że dzielą nas kilka kilometrów, zawsze byłas obok. Ty zaufałas mi a ja Tobie. Dlatego dziękuje za Twoją przyjaźń. Jest ona najbardziej cenna co mogło mnie spotkać. 

Potrafisz dochować tajemnicy a rozmowa z Tobą rozjasnia wszelkie ciemnosci. Dziękuję za samą Twoją obecnosc i za to, że jestes. 

Pamiętaj, nigdy się nie poddawaj... bo jestem i będę z Tobą. 

 

Z dedykacją dla Angeliki H. od Tomka 

 

 

 

Autor 1
O mnie Autor 1

Otwarty na debaty.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości