brian brian
34
BLOG

"Głosowałem na KOMOROWSKIEGO".

brian brian Polityka Obserwuj notkę 3

 Tytuł prowokacyjny na blogu kogoś z "Jarkosfery", ale do rzeczy:

 Z racji zawodu, dojeżdżałem przeszło trzynaście lat do pracy w odległej wiosce.

 A że z zarobkami było różnie, coraz częściej posiłkowałem się "okazjami".

 Jako rzetelny, wypłacalny "łebek", miałem znajomych kierowców, zabierajacych mnie regularnie do pracy i z powrotem.

 Poza tym została mi umiejetnośc sprawnego i szybkiego "łapania okazji"-nie do pogardzenia.

Wymienialiśmy sie opiniami na temat ogólnej bryndzy w kraju, jednak niezmiennie rozmowy schodziły prędzej czy pózniej na tematy wyborcze.

 Okazywało sie, że żaden, dosłownie żaden z moich kierowców-interlokutorów, nie chciał przyznać się do głosowania na Wałęsę przeciw Kwaśniewskiemu.

 Po jakimś czasie sam zacząłem celowo zagadywać o to moich przypadkowych towarzyszy podróży i innych pasażerów.

 Wynik jak wyżej.

 Wygląda że jestem jedynym wyborcą Lecha Wałęsy.

 No to jak Panie Prezydencie(były), należy się chociaż liścik z podziękowankami, nie?

Co do tego ma Komorowski?

 Ano, teraz, będę przy lada okazji prowokacyjnie pytać wszystkich spotkanych obcych ludzi, na kogo głosowali w drugiej turze.

 Jak myślicie, co powiedzą po ostatnich hucznych wtopach i Vacie?

 

brian
O mnie brian

Własne poglądy, odrobina szaleństwa w działaniu.Alleluja i do przodu! Dziś inaczej nie można.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka