trajkotek trajkotek
448
BLOG

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ!

trajkotek trajkotek Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 

Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” w styczniu br. w programie Tomasza Lisa wyrażał swoją całkowitą pewność, w reelekcję Bronisława Komorowskiego.

No to mnie się zdaje, że jeżeli tu się nie stanie coś takiego, co ja nie jestem w stanie przewidzieć - że Bronisław Komorowski po pijanemu na pasach przejedzie niepełnosprawną zakonnicę w ciąży, no to oczywiście, że będzie prezydentem!

To oczywiste! Musi się stać coś niesłychanego w w ogóle! Sobie tego w ogóle nie umiem wyobrazić, żeby on nie wygrał tych wyborów. Zwłaszcza, że jest bardzo dobrym prezydentem! /AM/

Stało się najgorsze - bardzo dobry prezydent okazał się bardzo złym kierowcą.

Zakonnica w ciąży nie żyje. W dodatku - niepełnosprawna.

 

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ!

 

 

 

 

 

Pokaż mi swoich przyjaciół

Wybieram denaturat

Uśmiechnięty i bystry rasista

Wieszcz wyborczy

Zamachy na Prezydenta RP

Shock to the System

Zgoda i wojna

Jak ukarać społeczeństwo?



trajkotek
O mnie trajkotek

glosmichnika.blox.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości