tsole tsole
135
BLOG

Wyznania suchego drzewa

tsole tsole Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

nie krążą we mnie soki
nie szumię na wietrze
nie ścigam się do słońca

jestem martwe
twarde
nieczułe

jestem suchym drzewem
przybili do mnie
drzewo zielone
aby uschło
jak ja

lecz ono przywarło do mnie
i trwaliśmy w uścisku
Kaina z Ablem

zieleń Jego życia
ściekała po mnie
bez śladu

zielone drzewo zwiędło
lecz po trzech dniach
zakwitło

a ja nadal
jestem martwe
twarde
nieczułe

nie krążą we mnie soki
nie szumię na wietrze
nie ścigam się do słońca

lecz wskazuję ramionami
Nadzieję

tsole
O mnie tsole

Moje zainteresowania koncentrują się wokół nauk ścisłych, filozofii, religii, muzyki, literatury, fotografii, grafiki komputerowej, polityki i życia społecznego - niekoniecznie w tej kolejności.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo