tuutom tuutom
778
BLOG

Cudowne uzdrowienie Jurka Owsiaka

tuutom tuutom Polityka Obserwuj notkę 13

Z niesłabnącym zachwytem oglądałem przed momentem telewizyjne (TV Info) wystąpienie Jurka Owsiaka. Zapewniam wszystkich że nie jest zupełnie  istotne co Jurek Owsiak mówił i co  miał do przekazania. Ważny i pochłaniający całą moją uwagę był sposób w jaki Jurek O. usiłował nam te informacje przekazać. Przyzwyczajony  do sposobu komunikowania się Jurka O. nie mogłem skupić neleżytej uwagi  na treści  przekazu zafrapowany wyjątkową potoczystością słów i  wymowy Jurka O. Wreszcie zrozumiałem i  zdefiniowałem przyczynę.....Z wielką siłą uderzyło mnie przekonanie o cudowności uzdrowienia Jurka O.

 Otóż Jurek O.  przestał się jąkać. Tegorocznym hasłem drenowania  naszych portfeli via portfel "Złotego Melona" via portfel Jurka O. ażku łóżkom szpitalnym, tym razem geriatrycznym, na które ja nie mam prawa zlec jako  niechętny dawca mamony jest  geriatria. Mam pewne sugestie, że jako  niemłody  już przecie fircyk (co to  za fircyk co ma lat ponad vierzig) w czerwonych spodniach, postanowił wypróbować na sobie leczniczą moc WOŚP. Ciekawi  mnie ile kosztowało leczenie Jurka O. czy cudowne uleczenie  b edzie trwałe i czy takim samym czystym głosm będzie się spowiadał 13.01. przed sądem i przed Matką Kurką.

tuutom
O mnie tuutom

....naród idiotów którymi rządzą łajdacy.....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka