tyche44 tyche44
615
BLOG

Nie zbanuję pana, panie Wywczas

tyche44 tyche44 Rozmaitości Obserwuj notkę 12

 Chociaż nie rozumiem dlaczego pan mnie zbanował,  nie obraziłem pana , zadałem kilka pytań i spodziewałem się rozsądnych odpowiedzi. Nie cierpię idiotyzmów w stylu "oni chcą na was zarobić" , każdy dorosły człowiek ma prawo przeznaczyć swoje pieniądze na co chce, z wyjątkiem łamania prawa. Każdy może wspomóc żebraka, hospicjum, sąsiadkę i kogo mu się żywnie podoba. Tak samo może kupić ksiązki, filmy itp. na tematy które go interesują. Jeżeli mnie nie pociąga temat świętego Graala lub sprzysiężenia illuminatów to nie wydam na to złotówki, ale nikogo też nie będę odwodził od zakupu. Lecz jesli mnie coś ciekawi , to wara wszystkim "dobrym wujkom" z ich najmądrzejszymi radami. Jest takie powiedzenie  "kibic z dala się nie wpie...dala", jeżeli nie bierzesz w czymś udziału to wsadź sobie głęboko w d...  swoje sugestie. 

tyche44
O mnie tyche44

"Każda prawda przechodzi trzy etapy: najpierw jest wyśmiewana, potem gorliwie zwalczana, a w końcu akceptowana jako coś oczywistego"A.Schopenhauer.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości