tyche44 tyche44
795
BLOG

Wiem co powie Donald Tusk

tyche44 tyche44 Polityka Obserwuj notkę 7

 na temat nagrań ujawnionych przez Wprost . Jestem pewien , że będzie brzmiało to mniej więcej tak : 

Jestem poruszony zawartością tych taśm. Dziękuję dziennikarzom za wspieranie demokracji poprzez ujawnienie kompromitującego przypadku skandalicznej korupcji politycznej, jakiej dopuścił się [ Minister mojego rządu i szef NBP ] . Miliony Polaków mogły poznać dzięki tym nagraniom kulisy kuchni politycznej kompromitującej obecny rząd.

Skąd to wiem ? Bo nie chce mi się wierzyć ,że szanujący się Premier , człowiek wyjątkowo uczciwy i do bólu krytyczny, nagle po 8 latach zmienił zdanie. To jego własne słowa,  (oprócz tego co w nawiasie)  z 2006 roku po ujawieniu ustawki TVN z panią Beger. Ponieważ Donald Tusk nie jest zakłamanym hipokrytą zapewne powtórzy te słowa jeszcze raz , dzisiaj o 15:00. 

tyche44
O mnie tyche44

"Każda prawda przechodzi trzy etapy: najpierw jest wyśmiewana, potem gorliwie zwalczana, a w końcu akceptowana jako coś oczywistego"A.Schopenhauer.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka