Leszek Koltunski Leszek Koltunski
116
BLOG

Radykalny spadek sprzedazy "Dziennika"

Leszek Koltunski Leszek Koltunski Polityka Obserwuj notkę 38
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy podał dane na temat sprzedawalności polskich dzienników w czerwcu bieżącego roku.

Pierwsze miejsce zajmuje „Fakt”, którego średnia sprzedaż w czerwcu 2008 r. wyniosła 478.106 egzemplarzy i była minimalnie wyższa niż w maju 2008 r. i o ponad 10 tys. niższa niż w czerwcu 2007 r.

Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce w rankingu „Gazety Wyborczej” wyniosła w czerwcu 2008 r. 380.571 egzemplarzy i była o prawie 29 tys. niższa niż miesiąc wcześniej i o ponad 35 tys. niższa niż rok wcześniej.

Na trzecim miejscu jest „Super Express”, który w czerwcu 2008 r. zanotował średnią sprzedawalność na poziomie 197.699 egzemplarzy, czyli o prawie 7 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o prawie 4 tys. więcej niż rok wcześniej.

Na czwartym miejscu jest „Rzeczpospolita”, której średnia sprzedaż w czerwcu 2008 r. wyniosła 135.988 egzemplarzy, czyli o ponad 1 tys. mniej niż w maju 2008 r. i o prawie 5 tys. mniej niż w czerwcu 2007 r.

Na piąte miejsce spadł „Dziennik”, którego średnia sprzedaż w czerwcu 2008 r. wyniosła 92.649 egzemplarzy i była o ponad 26 tys. niższa niż miesiąc wcześniej i o ponad 85 tys. niższa niż rok wcześniej.

Dalsze miejsca zajmują: „Gazeta Prawna” – 70.964 (o ponad 4 tys. mniej niż miesiąc wcześniej i minimalnie więcej niż rok wcześniej), „Przegląd Sportowy” – 69.464 (o ponad 5 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o ponad 4 tys. więcej niż rok wcześniej), „Puls Biznesu” – 18.234 (minimalnie mniej niż w maju 2008 r. i o ponad 2 tys. mniej niż w czerwcu 2007 r.), „Parkiet” – 10.066 (o prawie 1 tys. mniej niż miesiąc wcześniej i o prawie 2 tys. mniej niż rok wcześniej).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka