Kolorowy i skomplikowany zegarek.
Kolorowy i skomplikowany zegarek.
ViC-Thor ViC-Thor
2269
BLOG

Gdańska ZAGADKA z zegarami słonecznymi i APEL.

ViC-Thor ViC-Thor Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

       Apeluję wraz z wszystkimi miłośnikami ekologicznych i bezszelestnych zegarków, aby podratowano te dwa najbardziej podniszczone zegary słoneczne. 

   ZAGADKA - prawie w całości doś łatwa. Gdzie dokładnie znajdują się te zegary,? Czywiście te z fotografii powyżej. 

Dodatkowa zagadka, ile w przybliżeniu mają one lat? Można pomylić się o 5.

 

Udzielam wszelkich praw  do tych obrazków powyżej użytkownikowi @GRAF13 w  do wykorzystania na Salonie24, w każdej formie, jaka Mu się spodoba. Jeśli zechce.

P.S. Zielony panie konserwatorze zabytków... czy podreperowanie takiego zegara słonecznego wynosi więcej niż najniższa pensja w tym kraju? Czy też "konserwowanie" takiego zegara MUSI odbyć się wraz z remontem generalnym całego budynu włącznie z kanalizacją, instalacją elektyczną, prac ciesielskich i pogonieniem szczurów ???

Panie Adamowicz... Albo już nic... Oby nie wyszła z tego jakaś afera partyjna...

P.S:2  

Te niektóre zegarki takie jakieś nieczytelne są. NAPRAWDĘ!

Zobacz galerię zdjęć:

Dwa zegary, jak widać - słoneczny sinieje na noc.
Dwa zegary, jak widać - słoneczny sinieje na noc. Wielki fundator... Najmniej spodziewany zegar słoneczny w Gdańsku. Apel o uratowanie tego już mocno podniszczonego zegara słonecznego. Ratujmy i ten zgar, rdza spływająca z deszczem - rozmyła "dziesiątkę". Nowoczesny zegar w ramce, Zupełnie jak obraz -  znalazł się w tajemniczych okolicznościach..... Szczyt ekonomii w połączeniu z techniką. Ultra nowoczesny zegar minimalistyczny, ale wielki w rozmiarze. Wcześniej, czy później jakiś wandal musiał ukraść coś, co było integralną częścią. W tym kraju - to tylko kwestia czasu...
ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura