ViC-Thor ViC-Thor
611
BLOG

Bezcenne.

ViC-Thor ViC-Thor Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Zobaczyć Marka Jurka na ślubie gejów.
Zobaczyć Goryszewskiego na czarnej mszy.
Zobaczyć p.posła L. Dorna podczas chrztu.
Zobaczyć całującą się namiętnie Annę Sobecką.
Zobaczyć min. Sikorskiego w "czapce" talibów.
 -
 Zobaczyć minę Krzaklewskiego  podczas wygrania wyborów przez SLD po rozpadzie AWS.
 Zobaczyć minę Jar-Kaczy. jakby J. Palikot został premierem.

Zobaczyć Ryszarda Czarneckiego podczas odbierania uhonorowania "doktoratu honoris causa".
Zobaczyć pana posła Karskiego jak prowadzi autko na prąd, pod wpływem leków.
 Policzyć czas pokuty eu-posła j. kurskiego , po spowiedzi, i jak rozmawia ze swoim bratem w G. Wyborczej.      Zobaczyć Wałęse jak przytula się do L. Kaczyńskiego w stoczni po przeskoczeniu przez płot motorówką. 
Zobaczyć posła Sławomira Nowaka stojącego po pomoc u wrót "Caritasu".
Przyłapać p. Gowina na zakupach w sex-shopie.
Zobaczyć jak p.posłanka Wróbel z p. posłem Kaliszem tańczą salsę i tango.
  
Usłyszeć michika śpiewającego..."Boże coś Polskę..." i zaraz po tym broniącego zaciekle swojego brata i jaruzelskigo naraz.
Zobaczyć pracującego samotnie R.Giertycha w opuszczonej sztolni {przy świetle świecy jak niewiele się ubrudzi).Brrrr....
 Zobaczyć Stelmachowskiego w czyśćcu, a Rydzyka w kaplicy sejmowej jak rozgrzesz poseł Szczypińską za uwodzenie pewnego księdza ze Słupska.
Zobaczyć Jana Marię Rokitę na ringu jako zawodnika. Zobaczyć Macierwicza jak stawia się na pobór do wojska, kiedy już wybuchnie wojna z Rosją.
 

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości