ViC-Thor ViC-Thor
1048
BLOG

Czy GPS.65 ma do mnie żal?

ViC-Thor ViC-Thor Rozmaitości Obserwuj notkę 23

    Jest tu na salonie użytkownik/bloger który ma duży wpływ administracyjny na to co się dzieje w kwestii umieszczania notek przez innych (nazwijmy to prywatnych) blogerów? Czy może @GPS.65 nie należy do tego rodzaju osób?

Teraz/dzisiaj przypomniało mi się że kiedyś mnie ostrzegał abym nie witał na jego blogu... (?)

Cytat z pamięci:"Niech pan stąd idzie i nigdy tu nie wraca".  

Zapomniałem o tym... niedawno "odważyłem się" skrytykować jego pogląd że Polacy są mistrzami świata w popełnianiu samobójstw... (taaa...:)... na jego własnym blogu ...

od tamtej pory nie widać "w spisie treści" (w kolumnie: moje komentarze) , moich własnych komentarzy...

Wszelkie komentarze "zatrzymały się" siedemnastego czerwca tego roku...

Dziwne... i nie wierzę w przypadek pod tym względem. Taka jakaś dziwaczna cenzura nastąpiła(?).

Dodałem  swoją własną notkę wczoraj o mistrzach światach i Europy...

Dziwne jest to że widać ją jedynie tylko w czasopismach, a nie widać jej (tej notki) kiedy się bezpośrednio klika na mojego bloga ... (?... Dlaczego?).

 

Widać z tego wszystkiego że prócz niektórych osób, które podpisane są "bordowo-brązowo-brunatnym kolorem trzeba uważać też na niektórych "niebieskich" ?

Czy można odnieść nieodparte wrażenie ze dla @szczurabiurowgo, @Jana Korabity Kowalskiego i paru jeszcze  osób salon24.pl jest "prywatnym folwarkiem"?

...@Martinez0... masz coś do dodania w tej sprawie? Do skomentowania?

Tak tylko pytam

JAn Korabita Kowalski i GPS.65 podpisują się jako "Sarmaci" - co wywołuje u mnie pobłażliwy uśmiech, cenię sobię mężczyzn z duchem chłopca w środku, ale bez przesady... ile można żyć w płaszczyźnie mitomańskiej... kto zna dobrze historię pierwotnych sarmatów, ten wie że z prawdziwymi Słowianami nie mieli raczej nic wspólnego... Za "Sarmatę" pewnie też uważa się @szczurbiurowy... (?)

Tak tylko pytam...

:))
 

Nawet nie za bardzo chce mi się dodawać że poszczególne komentarze "mi znikają"....        a także "wyłowiłem" komentarze, któraych sam nie napisałem... Bardzo ciekawe, bo na moją pocztę włamanao mi się tylko raz  w życiu, a było to z sześć lat temu... a tu co jakiś czas zdarzają się  pewnego rodzaju niespodzianki...

 

 

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości