Voit Voit
500
BLOG

Normalnie nudy

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 26

 Co my tu mamy?... Tusk przeprowadził się do Sejmu. Znakomity pomysł. Nie mam wprawdzie pojęcia po co się tam przeprowadził, może mu w Urmie rura pękła, ale ma tam być i już. Niebawem sprowadzi się reszta rządu - ci wszyscy ministrowie, wiceministrowie, dyrektorzy departamentów, sekretarki, księgowe,  sprzątaczki, starsi i młodsi referenci, cała gromada darmozjadów najprzeróżniejszych i trzeba będzie wywalić posłów razem z całym dworem, bo miejsca zabraknie. Braku posłów na Wiejskiej pewnie nikt specjalnie żałować nie będzie, a w sumie parlament może urzędować w Urmie. Przynajmniej pusty nie będzie stał. Obradować mogą na korytarzu między kibelkiem a gaśnicą.

Wicenaczelny Wyborczej z niepojętych dla mnie przyczyn przebrał się za blondynkę i wystąpił w Paradzie Równości. Pacewicz wyglądał jak idiota, ale ja nie wiem po co. Wie ktoś może? Ja to się poczułam urażona jako przedstawicielka płci żeńskiej, bo jeśli takie jest wyobrażenie Pacewicza o kobietach, to chyba coś tu jest nie tak i powinien wylecieć z Wyborczej za dyskryminację płci.

Fakt ma problem z Radą Etyki Mediów, a REM z Faktem. Zaczęło się od tego, że ktoś doniósł, że jeden z reporterów Faktu podszył się pod członka rodziny ofiary wypadku autobusu pod Berlinem. Problem w tym, ze nie wiadomo, kto doniósł, bo podpisany pod mailem burmistrz Złocieńca zdecydowanie zaprzeczył, żeby miał z tym cokolwiek wspólnego. A co więcej - ani on, ani rodziny na pracę dziennikarzy nie narzekali. Nie wiem, kto tu z kogo robi idiotę, ale najwyraźniej Fakt ma jakiegoś wroga z dostępem do Internetu. W każdym bądź razie Fakt się cieszy, a REM kaja. Najgorzej ma dziennikarz, który pewnie cały dzień tłumaczył, że nie jest wielbłądem na dywaniku u kolejnych wściekłych szefów.

 Kalisz objechał Ziobro, a ten się wkurzył i zagroził sądem. Będzie się dwóch adwokatów spotykało po przeciwnych stronach barykady. Przynajmniej na obsłudze prawnej zaoszczędzą.

Balcerowicz otworzył zegar na Cepelii. Zegar ma wskazywać dług publiczny, który rośnie w zastraszającym tempie. Mnie się to podoba - taki zegar jest sobie w Nowym Jorku i już mu miejsc na dług zabrakło. U nas niebawem też tak będzie i trzeba będzie zegar wymienić. Pewnie na koszt podatnika.

Gazeta Polska ujawniła absolutnie wstrząsające materiały o Smoleńsku - strzelano, jeździły karetki pogotowia na sygnale. Kto strzelał i po co te karetki jeździły - dzielni cyngle Sakiewicza nie ujawnili, ale wszystko przed nami. W końcu gazeta sprzedać się musi i nie może tak od razu wyprzytykać się ze wszystkiego. Przy okazji nowego smoleńskiego śladu porozmawiałam sobie z kioskarzem w Nidzie: „Pani, nie mam tego, bo cholera nie schodzi. Może w Olsztynie pani kupi? Kto to u nas czyta?!” Podbudowałam się.

Niedawno okazało się, że kandydat na prezydenta był na prochach i nie bardzo kojarzył, co się wokół niego dzieje. Kandydat to kandydat, ale jakby tak  prezydentem został i jechał na psychotropach to by była już zupełna rewelacja. Zresztą - w tym kraju wszystko jest możliwe. Nawet to, że niedoszły prezydent i były kandydat sam przyznaje się do tego, że w czasie kampanii wyborczej był na haju. Obłęd kompletny.

Na koniec Bugaj i Romaszewska zrezygnowali z przyczyn etyczno-moralnych z zasiadania w kapitule Orderu Odrodzenia Polski. Szalenie mi z tego powodu przykro.

A poza tym: pijany gimnazjalista zdemolował gabinet dyrektora, ośmiu gliniarzy z Buska Zdroju poszło siedzieć i nie ma kto mandatów wystawiać, na pokładzie samolotu do Chicago małpiego rozumu dostał jakiś Amerykanin, a w Paryżu ewakuowano wieżę Eiffla.

Nudy. Normalnie nudy.

 

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości