Voit Voit
1792
BLOG

Propaganda sztuki, czyli sztuka propagandy

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

 

Dzisiaj postanowiłam po raz kolejny zająć się Sztuką. Sztukę ogólnie popieram, zwłaszcza tę wysokich lotów. Pomniki na ten przykład bardzo lubię i z zapałem kolekcjonuję ich fotki (niestety z powodu braku funduszy nie mogę kolekcjonować pomników, czego niepomiernie żałuję). Ostatnio jednak zakochałam się w materiałach propagandowych. Jakby nie patrzeć - taki materiał propagandowy to też Sztuka jest. Skupiłam się byłam na materiałach propagandowych podpatrzonych na różnych blogach, nie tylko salonowych. Wybrałam kilka przykładów, najbardziej propagandowych z racji niezwykłego, chwytającego za serce przekazu. Pozwolę sobie zwrócić uwagę Szanownych Czytelników na ich wysoką wartość artystyczną, w wielu wypadkach wręcz przyćmiewającą propagandowe znaczenie.

 

Anioły różne, patriotyczne:

 

Ten niestety nie ma rąk. Ale za to jaka kreska!

A tego obgryzło, ale przesłanie pozostało nietkniete. Poza tym ma niezwykle wymowne spojrzenie.

 

 

Ten z kolei ma sporo bigla w sobie. Takiego mrocznego, gotyckiego, z zaśpiewem lekkiej dekadencji.

 

 

Tu jakies pisemko, bardzo akuratna okładka, widać, ze ktoś się namęczył:

 

 

 

To o dziwo nie reklamówka Szczerbca, tylko zdjątko z blogu szanowanej i poważanej blogerki:

 

 

 

To z kolei nie wiadomo co, ale ładne jest, takie subtelne, to wlepiłam ku pamięci:

 

 

A to jest mój ulubiony materiał propagandowy. Finezyjny, czytelny, jasny i zrozumiały. Poza tym jest odkrywczy, bo wynika z niego, że Lech Kaczyński zginął w Katyniu, na parę lat przed swoim urodzeniem:

 

Niestety -  stronka Autora nie działa, a szkoda, bo może zdobyłabym tam jeszcze kilka eksponatów.

 

Zapraszam Państwa-  pomóżcie mi poszerzyć kolekcję. Może ktoś ma dojścia do materiałów propagandowych drugiej strony? Wlepiajcie, propagujcie Sztukę.

 

 

Serdecznie dziękuję znajomym z Facebooka za pomoc w kompletowaniu zbiorów.

 

 

 

 

 

 

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości