Voit Voit
549
BLOG

Polski na sprzedaż

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 26

 

 

Czarek Krysztopa zrobił mi i Andrzejowi Celińskiemu prezent - dostaliśmy Polski, te które widzicie na prawej szpalcie. Mamy oryginały i chcemy je spożytkować. Początkowo wymyśliliśmy, ze oddamy je na aukcję na rzecz Małgosi Siedlarz, ale ku naszemu zaskoczeniu - pozytywnemu - Panna Wodzinna oznajmiła, że pieniądze już są i nasze grafiki nie są już jej potrzebne. Obie prace Czarka - jak tylko do nas dotrą - będą oprawione. Rzecz jasna, do tego od Czarka wycyganimy certyfikaty autentyczności.

Na co przeznaczyć pieniądze z ich sprzedaży? Może zróbmy jakąś  ogólnosalonową akcję, bez podziałów politycznych? Macie jakiś pomysł?   

 

 

Moja Polska,

 

 

i Polska Andrzeja Celińskiego.

 

Obie to dar Czarka Krysztopy.Cezary -  serdeczne dzięki. Nie zmarnujemy tego.

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości