Voit Voit
2316
BLOG

Ludwik Jerzy Kern nie żyje

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 34

 

Paskudny ten miesiąc, przeklęty. Dzisiaj dowiedziałam się, że zmarł Ludwik Jerzy Kern. Pan Ludwik kojarzy mi się od zawsze z Krakowem i Przekrojem. No i rzecz jasna z Szybkim Bilem... Miałam zaszczyt Go poznać, wiele, wiele lat temu. Szalenie miły, chociaż we wspaniały sposób złośliwy i cyniczny.

Panie Ludwiku - tradycyjnie w takich chwilach, ale Pan mnie chyba zrozumie - do nierychłego zobaczenia.

 

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości