Voit Voit
1247
BLOG

Aaaaa pani do dziecka pilnie szukam

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 25

 

 

Od jakiegoś czasu szukam opiekunki do dziecka i jednocześnie pani do sprzątania i gotowania. Poprzednia pani wyjechała do rodziny za granicę i zostałam sama. Przerobiłam ogromna ilość kandydatek, część nawet wysłała mi na maila CV ze zdjęciem.

 

- Witam panią, dlaczego chce pani u mnie pracować?

- Dla kasy. Ależ te ludzie głupie…

 *

- Witam panią, nie poznałam… Na tym zdjęciu…

- A, bo to kuzynka jest. Ładna, co?

 *

- Ja niby umiem gotować, ale nie lubię. A pani to by nie mogła sama?

 *

- Witam, dlaczego akurat u mnie chce pani pracować?

- A, no bo to jak wnuki córce wychowywałam, to mi powiedziała, żeby moja noga u niej więcej nie postała i się zniechęciłam rodzinnie.  

 *

- Zanim mnie pani o coś zapyta, to ja zapytam panią. Pani to kim jest z zawodu?

- Dziennikarką.

- A, znaczy się, że niewypłacalna hiena?

 *

- Jakie mam kwalifikacje? Księgową byłam.

 *

- Na emeryturze już jestem, wcześniejszej takiej. Gdzie pracowałam? W Barczewie, w kryminale.

 *

- Przepraszam, chce pan być opiekunką do dziecka?

- No ja niby nie, ale za to moja żona, tylko ona kacowe ma i nie mogła przyjść.

 *

- Języki obce znam, bo na saksach w Norwegii byłam (tu następuje niezbyt zrozumiały monolog w kompletnie mi nieznanym języku). Wie pani, co to znaczy?

- No, nie bardzo.

- Może to i dobrze…

 *

- Kobito! Lepszej ode mnie nie znajdziesz! W razie czego to i w mordę przyłożę!

 *

- Zacznijmy od tego, co mi się nie podoba. Za daleko mam, pralkę musi pani wymienić, kuchenkę i zmywarkę. No i w ogóle by się remont przydał. To kiedy mam zacząć?

 *

- Dziecko wychowuję ja! I żeby mi się rodzic nie wtrącał!

 *

Pani nadal nie mam. Szukam pilnie. Właśnie puściłam kolejne ogłoszenia. Nie tracę nadziei.

 

 

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości