Voit Voit
499
BLOG

Akcja Wojnowo - kto nie był, niech żałuje

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 4

To była chyba najfajniejsza akcja, w jakiej brałam udział – pojawiła się gromada dzieciarni, leśnicy ze Strzałowa, mieszkańcy, ksiądz proboszcz. Było świetnie, udało się sprzątnąć kawał terenu. Poza tym poznałam rewewlacyjnych leśników ze Strzałowa, na czele z szefową nadleśnictwa, Panią Małgosią Błyskun – zorganizowaną i cholernie sympatyczną. Dalsza część porządków należy już do służb leśnych - stanie ogrodzenie z bramą, no i zostaną powyciągane drzewa, które dzisiaj pilarze wycieli. Nie chcieliśmy robić tego przy dzieciach, żeby przypadkiem któremuś z małolatów coś się nie stało.

Szczerze mówię - warto było. Kombinujemy jakąś kolejną akcję. To było rewelacyjne przeżycie, a dodatkową atrakcją były telewizyjne kamery. Dzieciaki były tak dumne z bycie gwiazdami małego ekranu, że omal nie pękły.

Ksiądz proboszcz okazał sie duszą towarzystwa -  nie dość ze bardzo szparko wymachiwał grabiami, to do tego przy ognisku poderwał wszystkich do wspólnych pląsow i śpiewów.

Dzięki wszystkim za pomoc. Fajnie się mieszka w takiej fajnej wsi :)

 

 

Tak to wygladało dzisiejszego poranka, przed akcją

 

Sprzątamy

dzieciaki podchodzą do sprawy szalenie poważnie.

Ksiądz Sawicki w ogniu walki

Modlitwa za Zmarłych nad oczyszczonymi z liści i śmieci grobami.

 

Zgodnieliśmy. Tyłem w czerwonem kurtce Wojtek -  najmłodszy sprzątacz.

Szaleństwa przy ognisku -  mój syn na honorowym miejscu, między księdzem Sawickim a Panią Nadleśniczy.

 

 

Jeszcze raz -  bardzo, bardzo Wam wszystkim dziekuję. Byliście wspaniali.

 

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości