iustus iustus
291
BLOG

Popieram Jana Tomaszewskiego!

iustus iustus Polityka Obserwuj notkę 4

Popieram Jana Tomaszewskiego!

Reprezentacja Polskito nie jest Legia Cudzoziemska, ani zaklad karny i guzik mnie obchodzi ze tak bywa w wielu krajach !

Poza tym mam nadzieje, ze kadra p. Smudy, Laty i Tuska przegra szybko wszystkie mecze, wroci do domu na czym zaoszczedzimy i pieniedzy i wstydu!

Kibicowanie 11 zawodowym "sportowcom", grajacym nie dla ojczyzny, ale jedynie dla (zbyt) duzych pieniedzy, nie ma dla mnie nic wspolnego z prawdziwym patriotyzmem.

Sadze ze kompletna klapa Euro 2012, nie bedzie klapa Polski ale POlski prywislanskiego kraju POPalikota, a to dla mnie bardzo duza roznica!

iustus
O mnie iustus

Sprawiedliwość jest jednakowo krytycznym spojrzeniem zarówno na przyjaciół, jak na wrogów, chociaż z góry wiadomo, że pierwsi będą niewdzięczni, a drudzy wściekli. Informuję, że komentarze chamskie i ataki "ad personam" będą usuwane, a ich autorzy banowani bez ostrzezenia!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka