waldburg waldburg
669
BLOG

Pozostałe zdjęcia

waldburg waldburg Rozmaitości Obserwuj notkę 34

 

Wczoraj zamieściłem tutaj dwa zdjęcia, które, jak sugerowałem, powstały z winy przypadku. Napisałem tak, ponieważ parę minut wcześniej zajęty byłem czymś innym. Innymi zdjęciami.

Fotografowałem ludzi nad leżącą w wielkomiejskim wąwozie sadzawką kilkadziesiąt metrów dalej. Kilka zdjęć tego stawu można było oglądać w moim pozapoprzednim wpisie „Sceny parkowe”.

Niewiele większe od kałuży wodne rozlewisko staje się o tej porze roku podobne do polodowcowego jeziora i pewnie dlatego napstrykałem tak dużo zdjęć.

Chciałem wkleić je już wczoraj wraz z dwoma zdjęciami młodych ludzi, których spotkałem minutę później na skrzyżowaniu ulic, ale doszedłem do wniosku, że nic się nie stanie, jeśli jeden dzień poczekają. Zadecydowała chronologia pamięci.

Dlatego zamieszczam je teraz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

waldburg
O mnie waldburg

By                                                                                                            

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości