sztachx8 sztachx8
474
BLOG

Dowódca - Komorowski - prezydentek

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 16

Czy któryś z szanownych blogerów wyobraża sobie prezydenka Komorowskiego jako Dowódcę?

Jest w końcu Zwierzchnikiem Sił Zbrojnych. Odpowiadam sobie na pytania patrząc przez pryzmat kariery i podejmowanych decyzji Pana prezydentka.

Czy wyobrażacie sobie, że Komorowski wydaje rozkazy?

Komorowski wdraża kocepcje taktyczne?

Komorowski odpowiada za poniesione ofiary?

Według mnie on potrafi

-beznadziejnie bredzić kazalniczo

-ślicznie i ciepło uśmiechać - słynne sarenki spojrzenie

-przechwycić archiwum

bądź mianować się pośpiesznie p.o. Prezydenta.

Na uczelni, którą ukończyłem, Rektor mówił o takich osobach - niższa forma inteligencji.

I jak się tu z nim zgadzam, dla mnie prezydentek Komorowski to niższa forma inteligencji.

Szkoda Polski.

Uwaga do lemingów;

Ś. P. Lech Kaczyński jest dla mnie Prezydentem, pomimo niskiego wzrostu.

Określenie prezydentek z naciskiem na dentek jest przyznane Komorowskiemu ... za walory intelektualne Komorowskiego.

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka