sztachx8 sztachx8
465
BLOG

min. Sikorski - gdzie jesteś śpioszku?

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 4

Nie ma Cię w mediach?!

Nie ma Cie w oficjalnych oświadczeniach!?

Może piszesz kolejny sms do członków z ramienia swojej POrtii objaśniający im profetycznie zmieniającą się dynamicznie rzeczywistość?

Pewnie! Trzeba im opisywać, głuptakom, bo może by jeszcze Prawdę chlapnęli?!

Może masz nas Polaków, po prostu w d...e!?

Ważniejszy może jest min. SZ sowietów, ów "piękny mężczyzna" jak się wyraziła pewna aktorka, której nazwiska nie mam siły wymieniać.

Obudź się śpioszku!

Tablica Stowarzyszenia Katyń 2010 wzywa do działania w imię Polskiej - rozumiesz, Polskiej racji stanu. Podkreślam, NIE radzieckiej!

Do dzieła zatem -  zadanie masz proste bracie

Tablica ma wrócić na kamień pod Smoleńskiem

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka