Widziane z Warszawy Widziane z Warszawy
794
BLOG

Byłem na imprezie z Braunem

Widziane z Warszawy Widziane z Warszawy Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Sylwestrowa balanga na Wrocławskim rynku, w której uczestniczyłem za pomącą magii telewizji była jednym z lepszych wieców, na jakim byłem. Oto na kilka chwil przed północą na scenę wdrapali się: Rafał Dutkiewicz - prezydent Wrocławia i prezes TVP – Juliusz Braun. Masa ludzi stłoczonych pod sceną zamilkła. Przed mikrofonem pojawił się jakiś gość, niski, brodaty i zaczyna coś mówić. Nie słyszałem go ani w radiu, ani na MTV. Przemawia. Nadal cisza, jakieś pojedyncze gwizdy. Skończył. Przed mikrofonem kolejny no-name. Chwila... kojarzę gościa. Mówi coś o imprezach planowanych na 2013 rok, o stadionie WKSu... Widziałem go! Na bilbordach ze 2 lata temu! Znaczy celebryta. Chwila... A, nie... Prezydent Wrocławia. No cóż. Nie zaśpiewał, nie zatańczył, ale przynajmniej ma fotkę z Zielińską (to ta co grywa w serialach TVP) no i pochwalił się dokonaniami. Nie róbmy polityki, róbmy sylwestra.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości