wiel wiel
1010
BLOG

Ciekawy przypadek "Niebezpiecznych związków Bronisława Komorowskiego"

wiel wiel Rozmaitości Obserwuj notkę 22

Nie mam pojęcia czy na rynku wydawniczym sześć dni to jest długo czy krótko, ale może ktoś z blogerów rozwiąże zagadkę... dlaczego się nad tym zastanawiam? Dokładnie sześć dni temu miała miejsce premiera książki Wojciecha Sumlińskiego zatytułowanej "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego". Ponad miesiąc wcześniej zamówiłam ją w empiku i odebrałam dzień przed, czyli 21. kwietnia.
Dzisiaj otrzymałam mejla z empiku:

empik.com

Witamy!

Dziękujemy za Twoje ostatnie zakupy w empik.com.
Pomóż innym Klientom empik.com podejmować świadome decyzje zakupowe i dodaj recenzje zakupionych przez Ciebie produktów.

Każda recenzja bierze udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami - sprawdź!
 

 
Ciekawy przypadek "Niebezpiecznych związków Bronisława Komorowskiego"  
Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego  
 
gwiazdki-original-img25031430.jpg
 
 

 

 

Udanego dnia!
empik.com

 

Niekoniecznie chciałabym recenzować książkę, w pewnym sensie zrobiłam to komentując na blogu autora (salon24), ale z ciekawości weszłam  na stronę empiku, a tam:

http://www.empik.com/ksiazki/literatura-faktu,3143,s?sort=scoreDesc&specialProgram=novelty&qtype=facetForm

- konia z rzędem temu, kto znajdzie wspomnianą książkę pośród nowości literatury faktu! Przy okazji - złośliwym podpowiem, że wśród fantastyki też jej nie ma... Wniosek jeden: albo tak szybko wchodzą na rynek nowości albo z jakiegoś powodu książka nie jest promowana.

Jeśli jednak dobrze się poszuka, np. wpisując tytuł, okaże się, że książka jest, ale jakby jej nie było, ponieważ dodana jest informacja: 
ponownie w sprzedaży od:07.05.2015

I właściwie nie wiem czy to dobra wiadomość czy zła? Polacy wykupili cały nakład? Czy może wstrzymano sprzedaż do wyborów?

wiel
O mnie wiel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości