Chciałbym, aby tak było zawsze.
Chciałbym, aby tak było zawsze.
Wiesław Pilch Wiesław Pilch
255
BLOG

Życzenia

Wiesław Pilch Wiesław Pilch Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Będzie skromnie. Jestem człowiekiem skromnym, więc na wiele mnie nie stać. Ale stać mnie na bycie uczciwym, a w tym przypadku oznacza to, że przekazują Państwu to co CZUJĘ. To co WIEM. 

Nie to co jest modne, na fali, cool.

Jestem sinofilem i się tego nie tylko nie wstydzę. Wręcz przeciwnie, czuję dumę z tego, że jestem w stanie na gówno informacyjne dotyczące Chin a wpadające do mojego mózgu odpowiedzieć: GÓWNO!

Odwrotnie: gdy czytam- jakżeż rzadko- ciekawe, niekoniecznie miłe, ale ważkie analizy cieszę sie. Bo mam przyjemność intelektualną. Trafiła mi sie gratka- myślący człowiek! 

Jak można nazwać to co robię za każdym moim wpisem? Nazywam rzeczy po imieniu. Cieszę się gdy jest z czego, wściekam gdy jest ku temu powód. Jestem zwykłym facetem.

Nie jestem LETNI. I nigdy nie będę.

Dlatego pokazuję Państwu Chiny takimi jakimi Je widzę. Cały czas powtarzam: przez pryzmat mojej wiedzy i szacunku dla Ich kierownictwa.

Można mnie- liberalnego konserwatywatystę  -  wyzywć od czego tam się chce. Mam to w ..

Ale rzecz podstawowa:  MAM SZACUNEK DLA CZYTELNIKA.

Jeśli nie widzi się tego co sie tam dzieje i  jeśli nie rozumie się przemian które tam następują to: albo trzeba przestać o tym myśleć albo trzeba zacząć bardzo  intensywienie o tym myśleć! Innego wyjścia nie ma.

I w tym zawierają sie  moje życzenia noworoczne. Skromne.

Jeśli ciekawią Państwa Chiny, ciekawi Ich kulura, Ich obyczje- CZYTAJCIE NAS! 

Są w S24 ludzie którym Chiny sa bliskie, znają je mniej lub bardziej. Na pytanie na pewno odpowiedzą.: Zhongguo, ArturZ, Wen Fang Si Bao czy ja.

KTO PYTA- NIE BŁĄDZI.

Zyczę Państwu dużo Pytań które NIE POZOSTANĄ BEZ ODPOWIEDZI.

P.S. Skype wprawdzie szpieguje- jak każde medium elektroniczne- ale jest doskonałym narzędziem do wymiany poglądów. I odpowiedzi na pytanie kierowne do mnie najchętniej będę udzielał poprzez niego.

Moje credo:skromna osoba niegodna poznawania wspaniałych talentów, tylko sprawdza, czy to prawda, że nigdy nie pojmie ducha tej wielkiej kultury. _____________________________________________________ Zapraszam do czytania mojego blogu polityczno- makroekonomicznego "Chiny widziane z daleka". _____________________________________________________"W Chinach ideałem mężczyzny był przez stulecia młodzieniec-uczony i poeta, o wrażliwej duszy artysty, pretendujący do roli mandaryna-administratora, dzięki swej pracowitości, uczoności i cnotom moralnym zdobywający wysoką pozycję społeczną. Gardził on wszelkimi działaniami wymagającymi siły fizycznej, gdyż trenował jedynie swój umysł i samodyscyplinę, nie zaś ciało."- prof. Gawlikowski ________________________________________________ __ Adres: wiesiekp@poczta.onet.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości