Chciałbym aby tak było zawsze.
Chciałbym aby tak było zawsze.
Wiesław Pilch Wiesław Pilch
268
BLOG

Zmiana priorytetów

Wiesław Pilch Wiesław Pilch Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Ze względu na to że :

-   CZAS  mija i mam go coraz mniej,

-  chciałbym zrobić dla promocji Chin i wszystkiego co sie z nimi wiąże jak najwięcej,

- pisanie nie jest dla mnie najbardziej optymalnym rozwiązaniem powyższych problemów,

- w ciągu dnia będę  w stanie przekazać słuchaczom znacznie więcej treści niż pisząc o tym,

- w tym miejscu nie mam technicznej możliwości wprowadzania nagrywanych przez siebie plików audio,

I dlatego postanowiłem powoli zmienić swoją tu obecność rozumianą jako miejsce częstego wstawiania tekstów. Natomiast dopóki będe mógł - dopóty będe wstawiał linki do miejsc w których będą obecne moje felietony radiowe. Są to już: przegląd prasy chińskiej, będą  felietony omawiające problemy  chińskiej gospodarki oraz felietony polemiczne z tekstami zamieszczonymi w polskich mediach a dotyczącymi Chin.

Najważniejszym powodem dla którego przenoszę swoją aktywnośc do plików audio jest to, iż

- po pierwsze: mogę codziennie powiedzieć więcej na temat ukochanych przeze mnie Chin,

- po drugie: odbiorcy nie muszą siedzieć przed komputerem aby ich odsłuchać. Mogą je sobie nagrać i w dowolnym momencie odsłuchać np. ze smartfonu.

Na razie nie mogę jeszcze wprowadzać plików audio z You Tube.  Dlatego polecam swoje pliki audio na wspólpracujących ze mną portlach. Linki do nich to: eChiny.pl na stronie głównej oraz odkryjchiny.org.

Na razie są  to głównie:   "Przegląd prasy chińskiej", ale nadejda również "Konfrontacje" i "Sprawy gospodarcze".

 

Moje credo:skromna osoba niegodna poznawania wspaniałych talentów, tylko sprawdza, czy to prawda, że nigdy nie pojmie ducha tej wielkiej kultury. _____________________________________________________ Zapraszam do czytania mojego blogu polityczno- makroekonomicznego "Chiny widziane z daleka". _____________________________________________________"W Chinach ideałem mężczyzny był przez stulecia młodzieniec-uczony i poeta, o wrażliwej duszy artysty, pretendujący do roli mandaryna-administratora, dzięki swej pracowitości, uczoności i cnotom moralnym zdobywający wysoką pozycję społeczną. Gardził on wszelkimi działaniami wymagającymi siły fizycznej, gdyż trenował jedynie swój umysł i samodyscyplinę, nie zaś ciało."- prof. Gawlikowski ________________________________________________ __ Adres: wiesiekp@poczta.onet.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości