Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

27.03.2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Poszukiwanie: Mówi się, że człowiek jest zwierzęciem rozumnym. Przez całe życie szukałem dowodów, które mogłyby to potwierdzić. Bertrand Russell

imageWiększość życia czułem się „nie na miejscu”. Nie odczuwałem przynależności do grupy, jakbym przebywał obok. Nie bratałem się, nie czułem więzi. Jakbym nie pasował. Jakbym był z innej bajki. 

Tak samo było w ośrodku odwykowym. Gdy słuchałem niektórych historii, patrzyłem na niektóre twarze… myślałem: Co ja tu robię? 

Aż poznałem kolegę, który nie pił szesnaście lat. Drugiego, który swego czasu był dziennikarzem i niepokojąco przypomniał mnie. Kolejnego, który był przedsiębiorcą. Innego, którego szanowałem i uważałem za przyjaciela. Aż wreszcie kolega z grupy, który przedstawił nam inną wersję rzeczywistości. Następnego dnia po wyjeździe już pił. W AA też niekoniecznie czuję się w grupie. 

Nie umiem być w miejscu. Nie umiem po prostu zostać ekspertem w jednej dziedzinie i pogłębiać swoją wiedzę dalej. Dalej, do szczegółów tak drobnych jak pyłki między stronami dawno zapomnianej powieści. 

W końcu spotkałem dwie dziewczyny, takie jak ja. Dowiedziałem się przypadkiem, że istnieją tacy ludzie jak ja - nazywają ich multipotencjalnymi. Nie potrafią usiedzieć w miejscu, ekspansywnie poznając nowe tereny. Ucząc się szybko i wdrażając w nowe obowiązki. 

Poszukuję. Nie wstydzę się tego. 


Notkę można obejrzeć w formie materiału na YouTube. 


Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości