wywczas wywczas
1050
BLOG

Chamstwo na lotnisku im Wałęsy

wywczas wywczas Rozmaitości Obserwuj notkę 25

Jak sie okazuje właściciel S 24 wrażliwy jest na product placement i nachalną reklamę produktu. Doskonale to rozumiem. Bo niedawno w kieszeni stale odzywał mi sie admin S24 Wszołek z TV okienka, gdy nie nauczyłem sie przez pare dni zamykać w smartfonie dobrze okna przeglądarki. I gdy sie załadował, sam sie włączał co chwile i coś gadał. Albo i sam Igor Janke wołając o wielką koalicje Pisu czy ta Pani reklamująca jakieś kosmetyki. Po prostu przebywałem na Salonie 24. Tak, takie metody to antyreklama nadawcy. Ale tutaj jest łatwiej niż na Walesaairport - tu można nie bywać albo i, co zrobiłem, zainstalować sobie ad blocka.

 

 
 
 
 
 
 · 3 godz.

Ostrzegam jak nie odinstalujcie mi tego świństwa to poproszę Solidarnośc Walczącą Gd o reaktywację. Nie będą to przelewki;)

  • Otrzymano 0 odpowiedzi

Wyjątkowe chamstwo operatora. Antyreklama. Nie zaglądajcie do Live and travel magazyn wydawanego dla lotniska LW Gdańsk

  • Otrzymano 0 odpowiedzi

To strona sygnowana przez Lech Wałęsa airport. Zalog owałemsie 2 dni temu i ciągle w przeglądarce otwiera mi się tylko strona tego magazynu
 

Tweety

  1.  

    rozumiem i wspólczuje nachalnej reklamy produktu, product placementu i czego sie da na Walesaairport

     

    Łączę się w bólu. Alien we własnym telefonie, to wqrwia...

  1. ciekawe czy Igor Janke usunie ten wpis? Bo wpisy blogerów na temat reklamy produktów,TV Okienka na S24 usuwał.

    1.  
       
wywczas
O mnie wywczas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości