wywczas wywczas
1019
BLOG

Zosiu, podaj mi herbatkę

wywczas wywczas Rozmaitości Obserwuj notkę 51

Bo ja własnie robie rewolucje na Salonie 24 i bardzo jestem zajęty klikaniem .

Teraz musimy wezwać naród do obalenia Tuska . Ludzie musza wyjść na ulicę, bo inaczej Tusk będzie rządził wiecznie. Tusk z własnej winy oczywiście nie chce Panu prezesowi oddać wladzy, a nasz prezes wyszedł na chwilę po władze z Sejmu- ale z nią nie wrócił... .Zapowiedział żont  technicznego premiera Glińskiego, ale ten pytany w TVN 24 nic o tym nie powiedział.

Zostaje więc naród, młodzież oraz Polacy. Jesli nie powstaniemy Tusk bedzie rządził wiecznie i na pewno przeżyje naszego lidera, a kraj upadnie.Piszmy więc notki i wzywajmy do wyjścia na ulice. Pomóżmy Pisowi.

Zosiu, dziękuje za herbatke-  nasz polski Majdan się zaczyna. 

 

 

na twitterze zwatpienie:

Jestem załamana, afera taśmowa pokazała jak bardzo PO jest mafią i jak jeszcze bardziej PiS jest sektą. Znikąd ratunku.

Chyba niepotrzebne zwątpienie, bo Jezus tez głosowal za Tuskiem 

 

 Bezpośredni odnośnik do obrazka

   

 Pewnie dlatego gdy towarzysz działonowy Kamil Gorzelanczyk napisal ze poslowie PO to ku...wy, nagle zniknał. Oby nasza rewolucja na tym nie ucierpiała za mocno. Za to admin Wszolek nam pomaga na TT 

Mógłby się PDT ograniczyć do języka swoich politycznych przyjaciół: "Skurwiele w wysokiej izbie, sami wypierdalajcie".

 

 

wywczas
O mnie wywczas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości