Strzyga Strzyga
46
BLOG

Zielona Wojna i mój kisiel

Strzyga Strzyga Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

Wczoraj w godzinach po południowych zostałam zarzucona deszczem linków, haseł, aby z jednej strony wyłączyć światło o godz. 20 30, a z drugiej zaś strony aby właśnie włączyć światło maksymalnie o godzinie 20 30.
Jedni mówili, że to dla dobra Ziemi, a drudzy, że to bzdura.
 
Mam dosyć !!!
 
Ekoterroryści
Antyekoterroryści...
 
Wyłączyłam komputer poszłam zrobić sobie kisiel LEŚNY i zaczęłam przygotowywać motywy florystyczne na kartki Wielkanocne...
 
Zawsze byłam nonkonformistką- i nie opowiem się po żadnej ze stron konfliktu mam swoje
3 zdanie...

 

Strzyga
O mnie Strzyga

PRowiec - Trener - Pedagog. Podążam śladem kreatywności i magnetyzujących opowieści. W pracy naukowej zgłębiam temat twórczości organizacyjnej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości