Deżawi Deżawi
104
BLOG

"Dialogi na cztery nogi" (ludzie listy piszą)

Deżawi Deżawi Polityka Obserwuj notkę 2

 

 

3-07-2010, sobota, 17:05 - Tezeusz do Ariadny:  

 

Witaj, Ariadno :) Miło Cię "widzieć". Jasne, że się różnimy w swoich poglądach i to bardzo. Obecny rząd śledztwo w sprawie największej katastrofy w dziejach powojennej Polski oddał zupełnie w ręce Rosjan. Mijają trzy miesiące i nic nie wiadomo. Platforma Obywatelska zniszczyła całkowicie przemysł stoczniowy (pisaliśmy kiedyś o tym, prawda?), a to co jej najlepiej się udaje, to nawoływanie do ciągłych walk i w zasadzie to jest jedyny "sukces" PO skłócenie społeczeństwa. Tusk, Wajda, Sikorski, Bartoszewski, Palikot mają usta pełne nienawiści i agresji ("trzeba dorżnąć watahy", "wojna", "zabić i wypatroszyć", itp.), a mienią się "partią miłości" ("zgoda buduje"). Nie widzisz żadnych sprzeczności? O błędach Komorowskiego w wypowiedziach do ludzi lepiej nie wspominać (słynne do powodzian, że na pewno poradzą sobie, bo do powodzi już się przyzwyczaili). Coś jeszcze? No może jeszcze obietnica dofinansowania in vitro (dla mnie jako katolika jest to nie do przyjęcia). Komorowski jako jedyny z całej PO głosował przeciw rozwiązaniu komunistycznych służb specjalnych WSI i ma do dzisiaj niejasne powiązania z nimi. Tusk z kolei płaszczy się zarówno przed rządem rosyjskim, jak i niemieckim, a polskość dla niego to nienormalność... Podsumowując to wszystko (a to tylko kilka luźnych przykładów z pamięci), spodobało mi się hasło: "Przebrała się miarka - głosuję na Jarka". I tyle o moich wyborach. Pozdrawiam serdecznie ;) 
 -- Tezeusz    

 

 

8-07-2010, czwartek, 20:01 - Ariadna do Tezeusza: 

 

Witam 
Oj różnimy się...ja przede wszystkim nie kipię złością mówiąc i pisząc o PIS i innych partiach, których nie popieram...A w Twojej wypowiedzi jest to niestety zauważalne...no ale każdy ma prawo reagować jak chce...
Osobiście nie uważam, że PO zniszczyła przemysł stoczniowy. Problem stoczni, jak pewnie dobrze wiesz, powstał wiele lat temu...można powiedzieć, że po części każdy rząd jest winien upadku stoczni...ale o rany...Ty naprawdę tak myślisz...Ja zauważyłam natomiast, ciągłe PIS-owe nawoływanie do walki...O tym co mają za uszami i o wpadkach byłego Prezydenta nie będę już pisać, chociażby z uwagi na pamięć o Nim...Nie zgadzałam się w wielu kwestiach z nieżyjącym Prezydentem, nie głosowałam na Niego ale miałam dla Niego pełny szacunek... 
A co do in vitro, to jestem jak najbardziej na TAK...jestem katoliczką, NAPRAWDĘ  wierzę w Boga i nie widzę nic złego w dofinansowaniu tej metody...Myślę, a nawet w to wierzę, że Bóg nie będzie miał nam tego za złe...Natomiast nasz Kościół jest strasznie... ale to już na inną wypowiedź, bo w tej kwestii mam wiele do powiedzenia... 
Tak na koniec, jestem oczywiście zadowolona z ostatecznego wyboru większości Polaków, a jak będzie to czas pokaże... 
Polityka niestety potrafi skłócić  niejednego więc kończę ten temat definitywnie... 
Bardziej interesujące od polityki są rozgrywki piłkarskie, które śledzę z wielkim zainteresowaniem 
Pozdrawiam serdecznie 
 -- Ariadna   
  

 

 

 Korespondencja jest autentyczna, imiona fikcyjne.   

 

 

Deżawi
O mnie Deżawi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka