zetjot zetjot
1199
BLOG

Tak gigantycznej manifestacji w życiu nie widziałem

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 53

Obejrzałem z rodziną protest Wolnych Polaków. Trochę w TVTrwam, większość na TV Republika.

Byłem na wielu manifestacjach w Warszawie, ale w tak gigantycznej manifestacji to w życiu nie tylko nie uczestniczyłem, ale nawet  takiej nie widzialem. Sądziłem, że zgromadzi sporą licznę ludzi, z kilkadziesiąt tysięcy, co i tak jak na te warunki byłoby sporym osiągnięciem, ale to co zobaczyłem, przeszlo moje najśmielsze oczekiwania. Szacunki mówiące o ponad 300 000 uczestników wcale nie wydają się przesadzone, a jeśli by były przesadne, to tylko w niewielkim stopniu.

Rzeka ludzi, mazserujących w gęstym tłumie, morze białoczerwonych, las transparentów i ciągły grzmot okrzyków i skandowanych haseł. To wszystko świadczy o skali determinacji Polaków, a będzie tego jeszcze więcej, bo sam ten widok zmobilizuje miliony. Tusk może, choć może nie natychmiast, pakować manatki.

Dodam, że to nie był jakiś marsz ograniczony do pisowców. Z tego co widzialem wcześniejszych na lokalnych przedbiegach to ruszyła do boju stara Solidarnościowa wiara, ludzie zahartowani i zdetermninowani, z którymi Tusk nie ma szans, a jest ich mnóstwo oraz nowi zwolennicy polityki PIS. Ta wspólpraca zmiecie Tuska. Żubr się rozpędził i zaczyna szarżę.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka