niezapominajka niezapominajka
223
BLOG

NIE ZASNĄŁ w czasie debaty - sukces!

niezapominajka niezapominajka Polityka Obserwuj notkę 4

Przez 5 lat Prezydent Komorowski trwał w stanie permanentnej drzemki, z której na chwilę wybudzali go doradcy, by podpisywał Ustawy przegłosowane przez Jego matecznik.

Zeby było jasne - wcale mnie to nie śmieszy, wręcz przeciwnie. Podejrzewałam i nadal podejrzewam, że za tym przysypianiem stoi jakaś choroba, albo (co jest zdecydowanie gorsze) totalne lekceważenie Narodu.

Przypuszczam, że "okolice" Prezydenta Komorowskiego doskonale zdając sobie sprawę, że każdorazowe skorzystanie przez Niego z krzesła skutkować będzie drzemką, zadbało, by debata z kontrkandydatem Dudą odbywała się na stojąco.

Wrażenia po debacie?

Kandydat Komorowski nie zasną w trakcie jej trwania, co zaliczam do sukcesu....jego sztabu wyborczego!

 

 

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka