zygamaj zygamaj
765
BLOG

Pendolino - 80 km/h (na godzinę)

zygamaj zygamaj Polityka Obserwuj notkę 37

Kochane PENDOLINO!

Mam do Ciebie kochane Pendolino wielką prośbę. 

Gdy już przejdziesz wszystkie próby i testy i zaczniesz służyć wszystkim Polakom, nie daj się podpuścić oszołomom.

Uważaj na znaki "torowe". Gdy będzie napisane na znaku 80km/h - zwolnij do 80km/h.

W ten sposób zostaniesz ładne i kolorowe i nie będą Cie zdrapywać z torowiska, a ja dojadę sobie do celu.

Ja mam zamiar dojechać do Gdańska w 3 godziny i w 3 godziny wrócić. Bedę mógł pojechać nad ten duży słony basen, wykąpać się, przywitać z Neptunem i trochę się ponudzić.

Czy mam większe wymagania? Pewnie mam. Ale nie za bardzo się wcześniej spełniały.

I mam prośbę. Zatrzymuj się na stacji Malbork. Będzie można pojechać zwiedzić zamek i spokojnie wrócić na kolację. I daruj sobie Włoszczową. Na "wiosce"  czas płynie wolniej. Choć jest jedno wyjście - niech postój trwa z 10 minut to wszystko zdąże zwiedzić.

Generalnie lubię jeździć samochodem, ale te autostrady są takie kiepskie.

 

A 5 km autostrady wybudowanej przez PISie jeszcze nie odnalazłem.

Jest szansa, że jest dobrze schowana - ma wystarczyć na wieki.

zygamaj
O mnie zygamaj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka