Fot. Facebook/Karolina Korwin Piotrowska
Fot. Facebook/Karolina Korwin Piotrowska

Karolina Korwin Piotrowska nie wierzyła własnym oczom. Szok po włączeniu "19.30"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 120
Karolina Korwin Piotrowska podzieliła się ze światem zaskakującym wyznaniem. Pierwszy raz od ośmiu lat postanowiła włączyć TVP Info i jak zapewnia, jest zachwycona zmianami w ramówce i zarządzie stacji. "Kłaniam się, trzymam kciuki!"

Korwin Piotrowska pierwszy raz od ośmiu lat włączyła TVP 

Karolina Korwin Piotrowska nie ukrywała nigdy, że nie darzy sympatią Zjednoczonej Prawicy. Dziennikarka wielokrotnie uderzała też w telewizją publiczną za czasów rządów PiS. Jak jednak właśnie przyznała, od ośmiu lat nie włączała TVP Info, a zmienić to postanowiła dopiero po ostatnich wydarzeniach. "Odświeżone" przez obecny rząd media wystartowały w czwartek 21 grudnia, a program "19.30" w nowym formacie poprowadził Marek Czyż. Korwin Piotrowska teraz podzieliła się z internetem swoimi spostrzeżeniami i chociaż ma kilka uwag do obecnego kształtu TVP, z ogromnym entuzjazmem odniosła się do zaprowadzonych zmian...


– Dzisiaj po raz pierwszy od ośmiu lat włączyłam Wiadomości. Ostatnie oglądałam, kiedy prowadził je Piotr Kraśko, który dzisiaj jest w TVN i robi tam super robotę – opisała w swoich social mediach, po czym rozwinęła: "Trzymajcie się tam w "19.30". Róbcie swoje i róbcie dobrze. Gorzej niż było, być nie może, może być tylko lepiej. Przydałoby się dłużej dawać belki i tyłówka też się przyda, takie rady od koleżanki. Piękna ta czołówka, dobrze, że są na niej ludzie, a nie politycy czy avatary. Na razie jestem w szoku, że włączyłam, czytałam komentarze wzruszonych ludzi, odczarowaliście to miejsce, a zważywszy na to, w jakich warunkach pracowaliście, kłaniam się. Trzymam kciuki!" 

To w TVP Karolina Korwin Piotrowska zaczynała swoją przygodę 

Jak też opisała Korwin Piotrowska, darzy stację szczególnym sentymentem, ponieważ to właśnie w TVP zaczynała swoją dziennikarską drogę:

– To była moja pierwsza telewizja, drugie, po radiu, miejsce pracy. Cholernie dużo się nauczyłam, poznałam świetnych ludzi, jeździłam na festiwale, byłam bardzo młoda, bardzo szczęśliwa i bardzo zmęczona. Moim atutem w tych szalonych czasach było to, że nic nie umiałam, wszystkiego nauczyłam się na Woro. 

Co sądzisz o poglądzie Karoliny Korwin Piotrowskiej na zmiany w TVP? Wielu internautów wytknęło dziennikarce nieobiektywne podejście do tematu, a jak zauważył jeden z komentujących na "Pudelku": "No skoro pani K, sama przyznała że przez 8 lat nie widziała ani jednych "Wiadomości", to gdzie tu rzetelna ocena? Dziennikarstwo według pani K? Nie, dziękuję..."

Salonik

Fot. Facebook/Karolina Korwin Piotrowska

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości