ja.marecki ja.marecki
774
BLOG

140 km/h - odważna decyzja

ja.marecki ja.marecki Polityka Obserwuj notkę 27

Jak donoszą dzisaj media, po sobotniej konwencji PiS we Wrocławiu Jarosław Kaczyński bardzo śpieszył się spowrotem do Warszawy. Wirtualna Polska za TVN24  pisze  - kamera TVN24 nagrała, jak auto z Jarosławem Kaczyńskim na siedzeniu pasażera gnało prawie trzy razy więcej ponad przepisowe 50 km/h w terenie zabudowanym, wyprzedzało na podwójnej ciągłej i wymuszało zjazd na pobocze samochodów jadących z naprzeciwka.


Sprawę właściwie skomentowali Adam Hofman - Zakłada pan, że to prezes, a ja nie wiem czyje to auto. Co tu komentować - pojechaliście za prezesem i nagraliście licznik w samochodzie. No brawo!- oraz Marek Lipiński - Bądźcie trochę bardziej obiektywni. Na przykład nagrajcie pozostałych liderów - nagrajcie kolumnę premiera, nagrajcie pana Napieralskiego.


Czyli nic się nie stało. Warto wziąść z tego lekcję i zastosować kiedyś w życiu prywatnym. Przy najbliższym zatrzymaniu przez policję, za zbyt dużą prędkość, można panom policjantom powiedizeć - Panowie, bądźcie trochę bardziej obiektywni. Na przykład zobaczcie jak jeździ mój sąsiad, a jego żona to już wogóle nogę ma ciężką jak kowadło!


- Panie Czesiu, dociśnie pan gaz do dechy! Czas na odważne decyzje!
 

ja.marecki
O mnie ja.marecki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka