30-06. 30-06.
777
BLOG

Kaśka! Podoba ci się ten nowy spot PiSu?

30-06. 30-06. Polityka Obserwuj notkę 31

"Taki beznadziejny i nudny, a jeszcze do tego oszukańczy" - grzmią dokoła "niezależne" media wespół  z zdeklarowanymi wrogami Kaczyńskiego i wszelaki ludem oświeconym.

Tak po nim jadą, że aż musiałem go zobaczyć i przetestować na mojej niewyrobionej politycznie żonie, która jeszcze nie wie na kogo, jeśli w ogóle, głosować.

Cóż, w zasadzie to podejrzewałem, że spot musi być niezły skoro tak po nim jeżdżą i nie zawiodłem się.Niezła metafora odcięcia młodych ludzi od szansy na dołączenie do nowoczesnego świata. Brak napastliwości, pozytywny przekaz i nawet sam prezes, który co tu dużo mówić zbyt medialny nie jest, wyszedł sympatycznie. Nijak nie można pogodzić tego uśmiechniętego lica z Jarosławem Krwiożerczym z propagandy PO.

Spot zdecydowanie adresowany do nieprzekonanych. Elektoratu,który ponad wszystko stawia na szanse na godne życie i pełna michę, a problemy etyczne, polityczne i historyczne są dla niego drugorzędne.

I w sumie dobrze, przekonanych przekonywać nie trzeba. Żelazny elektorat jest hartowany cały czas np. przez Macierewicza i wystarczy kilka słów prezesa żeby jeszcze bardziej go zmobilizować.

Wracając do oceny spotu przez moją nieprzekonaną, mocno wykształconą z wielkiego miasta połowicę. Podobał się. Była nawet zdziwiona jak mało straszny jest ten PiS. Zupełnie inaczej niż w telewizji i gazetach.

30-06.
O mnie 30-06.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka