maxim. maxim.
15
BLOG

polityka, polityka...

maxim. maxim. Polityka Obserwuj notkę 2

Patrząc na wydarzenia, które mają miejsce w rodzimej polityce trudno przejść obok nich obojętnie. Postanowiłem dzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na temat współczesnych działań 'naszych' wybrańców.

Co prawda, mam bardzo małe szanse, aby zająć miejsce w Sejmowych ławach, lecz posaram się rozgrzeszać panujących w naszym państwie. Czy zamierzam być subiektywny? No Way! Na współczesnej scenie politycznej nie ma takiej partii, która w 100% spełniała moje oczekiwania jako człowieka i jako ogół państwa. Najbliżej moich poglądów jest partia, która niestety nie znalazła swojego miejsca w Sejmie. Nie jest to Samoobrona, ani LPR [jeszcze mam trochę zdrowego umysłu]. Faworyzuję Prawicę Rzeczypospolitej.

 Ale skończmy pisać już o moich zamiłowaniach politycznych. Chce wam, czytelnikom i osobom zainteresowanym losem kraju, ukazać wizję państwa, która wypływa z moich przemyśleń. Zapraszam do czytania!

maxim.
O mnie maxim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka