maxim. maxim.
25
BLOG

Ćwiąkalski i jego pomysły...

maxim. maxim. Polityka Obserwuj notkę 1

Kiedy czytam o nowym pomyśle ministra sprawiedliwości to zalewa mnie krew. Szanowny Pan Minister chce ograniczyć dostęp do urzędów prawniczych poprzez wprowadzenie dodatkowych egzaminów na aplikacje. Gdzie tu jest jakiś sens?!

Pan Ćwiąkalski jako członek elity prawniczej chce, aby do tego wybitnego grona dostawały się wyłącznie osoby najlepsze oraz te, które mają korzenie sięgające tradycji adwokackich czy sędziowskich.

Ja jako przyszły student prawa [mam nadzieję] uważam, że jest to pomysł, który nie powinien znaleźć uznania w oczach partii rządzących. Ja, jako odrębna jednostka, kategorycznie nie zgadzam się z takimi decyzjami.

W tym momencie ujawnia się moje poparcie dla koalicji PO-PiS. Ach co to byłyby za czasy... Ziobro ministrem sprawiedliwości, Sikorski szefem dyplomacji, a Tusk premierem. Pomarzyć zawsze można...

maxim.
O mnie maxim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka