Ida Marcowa Ida Marcowa
29
BLOG

DO JASNEJ CHOLERY!!!

Ida Marcowa Ida Marcowa Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Ok, ja notek praktycznie nie piszę. Ostatnio też mało komentuję.

ALE DO DUSZY NĘDZY, JA TERAZ NAWET CZYTAĆ NIE MOGĘ!!!

Bo jakieś cholerne temporary i inne errory!!!

Ja się pytam: KIEDY TO SIĘ SKOŃCZY? Czy chodzi o to, żeby nas stąd wykurzyć?

Wiem, że już wiele notek powstało o problemach technicznych salonu, albo na kanwie tych problemów, ale już normalnie nie mogłam wytrzymać i musiałam sobie ulżyc.

Trzymajcie kciuki, żebym ze złości nie wypierdzieliła kompa z chaty.

Ida Marcowa
O mnie Ida Marcowa

Poznanianka, absolwentka Wydziały Prawa i Administracji oraz Wydziału Teologicznego na UAM. Patrzę na świat z perspektywy Dziecka Bożego :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości