insomnia insomnia
47
BLOG

na co cierpi PO?

insomnia insomnia Polityka Obserwuj notkę 4

Pojawiło się już wystarczająco wiele komentarzy dotyczących niezgrabnej krytyki, żeby nie rzec ataków wobec PiS-u, poczynając od polityków a kończąc na „artystach”.

Obserwując jednak poczynania osób wspierających PO jak i samych jej polityków, zauważyłam pewne znane mi symptomy:

-otóż uwidoczniła się pewna chwiejność emocjonalna oraz nadmierna drażliwość. Ta nadmierna drażliwość szczególnie zauważalna jest, kiedy w dyskusjach padają takie słowa jak katastrofa, żałoba, smutek, prawda, patriotyzm, itp. Tę drażliwość wywołuje również kolor czarny, nie wspominając już o konkretnych osobach.

-następnym symptomem jest nieumiejętność radzenia sobie w takich sytuacjach, które wcześniej nie stanowiły większego problemu.

 

-niepokojącym symptomem jest lęk.

 

-ostatnim symptomem jest brak wyważonej samooceny, która podtrzymywana jest dodatkowo przez media.

 

Muszę przyznać, że są to objawy natury psychicznej i jak wyżej już wspomniałam znane mi poniekąd z racji bycia kobietą.

 

Otóż moim zdaniem całokształt zachowań PO przypomina mi zespół napięcia przedmiesiączkowego.

A nie dziwi mnie to, bo ostatnio brakuje wielu politykom jaj (przepraszam za wyrażenie).

insomnia
O mnie insomnia

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka