Krzysztof Rogalski Krzysztof Rogalski
253
BLOG

Krótka notka o Grecji i PO

Krzysztof Rogalski Krzysztof Rogalski Polityka Obserwuj notkę 5

Tytuł w wp.pl straszy PiS-em. Oczywiście.

Kidawa-​Błońska: nie pozwolimy na PiS-​owską Grecję

W treści notki nie ma powyższego sformułowania, jest natomiast takie: ""takie rozdawanie na prawo i lewo, bez wskazania źródeł, z których te działania mogłyby być sfinansowane, to brak odpowiedzialności za państwo i jego budżet. Nie można dopuścić, by na naszym podwórku zrealizował się grecki scenariusz"

Zakładam, że cytat jest dosłowny. Możliwości jest więc kilka:

1. wp.pl kłamie i usiłuje przedstawić p. Kidawę Błońską jako totalną [ustawa o kontroli publikacji i widowisk]

2. wp.p. nie kłamie i uważa, że p. Kidawa Błońska nie jest totalną [ustawa o kontroli publikacji i widowisk] i nie widzi, że przedstawia dowód na sytuację odwrotną

3. wp.pl nie kłamie ale przedstawia (świadomie) p. Kidawę Błońską jako totalną [ustawa o kontroli publikacji i widowisk]

4. wp.pl nie kłamie ale wypowiedź jest sfingowana przez PiS po to aby przedstawić p. Kidawę Błońską jako totalną [ustawa o kontroli publikacji i widowisk].

Ja ze swojej strony nie mam wątpliwości, zwłaszcza po wypowiedzi p. Kidawy Błońskiej (w tej samej wiadomości): "warto mi zaufać". Dyplom z lisizmu się należy. Pozdrawiam serdecznie moich nielicznych czytelników:

Krzysztof Rogalski

PS. Jak to przez moment myślałem, że p. Kidawa Błońska uważa, że PiS zdobędzie władzę w Grecji, zaraz po zmianie obywatelstwa przez Kaczafiego...

 

Widzę, że trzeba jaśniej napisać 1. Dyletant to nie to samo co ignorant. Tylko ignorant tego nie wie. 2. Ponieważ podpisuję się imieniem i nazwiskiem, jestem TY tylko dla tych, którzy mnie znają z realu. 3. Pewnie, że banuję, również zdalnie. Nie ze wszystkimi chcę rozmawiać. 4. Stosuję maść na trolle, więc niech notoryczni zadymiarze nie będą zdziwieni, ze drzwi zamknięte.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka