AlexanderG AlexanderG
226
BLOG

Jak zostałem komunistycznym prześladowcą.

AlexanderG AlexanderG Polityka Obserwuj notkę 13

USTAWA

z dnia 20 marca 2015 r.

o działaczach opozycji antykomunistycznej oraz osobach represjonowanych z powodów politycznych.

Art. 1. Ustawa reguluje:

3) zasady przyznawania świadczenia pieniężnego i pomocy pieniężnej działaczom opozycji antykomunistycznej lub osobom represjonowanym z powodów politycznych;

W skrócie przyznawane są jakieś tam pieniądze z budżetu Państwa, czyli w jakiejś części i ja płacę za represję.

Jeden został Prezydentem a drugi Wicepremierem po 4.06.1989r. obaj niedawno umarli śmiercią naturalną pobierającymi duże pieniądze z budżetu Państwa otoczeni „powszechnym” szacunkiem.

Pozwolę sobie na stwierdzenie, że skoro nie było represjonujących to nie powinno być represjonowanych, ale skoro są (represjonowani), to większość ludzi w Polsce to represjonowani umysłowo i to ze zrąbanymi mózgami na zawsze.

Jak zostałem komunistycznym prześladowcą.

Jak zostałem komunistycznym prześladowcą.

AlexanderG
O mnie AlexanderG

Niepokorny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka