Alleluj Alleluj
144
BLOG

Góral do Lecha Kaczyńskiego: "Nie bądź łachem partii"

Alleluj Alleluj Polityka Obserwuj notkę 4

 

Po modyfikacjach dla Administracji:
"- Ludzi dużo nie przyszło, bo widzą, że prezydent kampanię sobie robi kosztem górali na następne wybory - można było usłyszeć wśród widzów.
 
W podobnym tonie mówił burmistrz Nowego Targu Marek Fryźlewicz, który jako gospodarz miasta oficjalnie witał Lecha Kaczyńskiego.
- Zacytuję poetę Władysława Orkana, piewcę góralszczyzny: "Nie bądź łachem partii - to zdziera" - zwrócił się burmistrz Fryźlewicz do prezydenta.
Już po uroczystości burmistrz przyznał "Gazecie", że umyślnie wybrał taki fragment na przywitanie Lecha Kaczyńskiego..."
 
 
 
 
Czyli - zdaniem górala:
 
1. Lech Kaczyński działa w interesie PIS-u a nie Polski.
 
2. Interesy PIS-u i Polski nie są zbieżne, a nawet wręcz przeciwnie.
 
stąd
 
3. Kaczyński nie nadaje się na stanowisko prezydenta Polski.
 
a
 
4. Góral to widzi i negatywnie ocenia.
 
 
 
Czy górale mają rację?
 
 
 
 
WYJAŚNIENIE DLA NAJMĄDRZEJSZEJ Z MĄDRYCH ADMINISTRACJI:
 
Przytoczyłem cytat, który od wczoraj znajduje się na wszystkich liczących się portalach informacyjnych. Chyba nie ma w tym nic złego? Następnie poddałem go analizie, co chyba również nie jest zakazane?
Z wypowiedzi górala musi wynikać (tzw. logika) to, co wypunktowałem, ponieważ: gdyby Kaczyński działał w interesie Polski i/lub interes PIS-u i Polski byłby tożsamy, cała wypowiedź byłaby bezsensowna (a skoro padła, to nie jest, przynajmniej wg górala). Zdaniem górala, tak nie jest – stąd:  Kaczyński nie jest dobrym prezydentem, przynajmniej dopóki nie zmieni postępowania (bo ten powinien kierować się dobrem państwa a nie jednej partii) a góral to widzi i źle ocenia (dlatego w ogóle się wypowiada – podkreśliłem kluczowe).
 
Natomiast moje pytanie: „Czy górale mają rację?” postawiłem, aby zachęcić użytkowników Salon24.pl do dyskusji.
Mam nadzieję, że szanowna zapewne Administracja poczuje się usatysfakcjonowania modyfikacjami i wyjaśnieniami.
Z poważaniem.
 
 
 
DOT.:
„notka usunięta
 od: Redaktor S24.III
data: 2009-11-09 09:44:51
Szanowny Panie, jest Pan "na cenzurowanym", sugeruję zatem ostrożność w doborze treści na swojego bloga. Pańska notka została usunięta ze względów regulaminowych. Z poważaniem”
 
Alleluj
O mnie Alleluj

allelujam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka