amelia niezgoda amelia niezgoda
181
BLOG

Andrzej Duda - 67% poparcia (jak na razie)

amelia niezgoda amelia niezgoda Polityka Obserwuj notkę 13

Sonda udostępniona przez stronę PiS-u. Wiem, wiem, że mała próba, że nie reprezentatywna, że przedwczesny entuzjazm, ale niech już drżą lewaki. Będzię się działo:)

 

http://sonda.hanzo.pl/sondy,235991,QyK2.html

 

ps.

Odnośnie wydarzeń ostatnich tygodni. Mimo, a może właśnie dlatego, że jestem osobą niezbyt mile widzianą na różnych salonach, co czasem w mało subtelny sposób daje mi się do zrozumienia np. kłamliwie usprawiedliwiając szykany czy sięgając po informacje niejawne na mój temat, nie zatrzymuje mnie to w słusznej, jak dla mnie, walce o trochę więcej przyzwoitości w moim kraju. Tłumaczę sobie to też tak, że ktoś wkłada niewspółmiernie do moje aktywności wiele wysiłku aby się mnie pozbyć - tzn. dużo bardziej ma powody mnie się obawiać niż mi się to wydaje. I jest to też pewnego rodzaju wyraz uznania i szacunku. Za co dziękuję.

notka też tutaj

prowadzę blog Amelia007<-->TUTAJ Licznik działa od 5.10.2013 Moja stronka o gotowaniu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka