Amstern Amstern
178
BLOG

Wojsko to zakała ludzkości

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 21

Wojna na Ukrainie. Ukrainska kontrofensywa. Rosjanie mieli sie wystraszyc Bradleyów, Leopardów i nowych rakiet. Niestety sie nie wystraszyli albo tez nie wiedzieli o tej nowej broni.

I czyta sie dzisiaj historie jak ta - opowiada oficer Mykola Melnik o minach motylkowych, które nie zabijaja, ale rania, zolnierz fruwa jak motylek:
"Zauważyłem, że nadjeżdżający Bradley (amerykański bojowy wóz piechoty - red.), który miał zabrać naszych pierwszych rannych, kieruje się na pole minowe. Wyskoczyłem więc na otwartą przestrzeń i macham do nich. Nagle poczułem trafienia i zobaczyłem odlatującą moją nogę. Najpewniej to był ciężki karabin maszynowy ruskiego czołgu, który pracował po naszej pozycji. Zacząłem skakać na lewej nodze i wskoczyłem na minę. Wybuch powalił mnie na plecy, pod którymi wybuchła druga mina. Przerzuciło mnie na brzuch i znów coś pode mną wybuchło. Miałem dobrą kamizelkę, więc energia eksplozji poszła po rękach i dłoniach."

(zródlo: https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,30428094,rosjanie-mieli-uciec-ale-o-tym-nie-wiedzieli-gorzka-opowiesc.html)

Trudno sie nie usmiechnac. Tak samo kiedy sie widzi fotografie prezydenta Zelenskiego i jego najlepszego sojusznika - widac, kto tu jest kto:

image
(Spotkanie Lloyda Austina z Wołodymyrem Zełenskim- AP / AP, zródlo: https://ukrayina.pl/polish/7,190250,30428260,szef-pentagonu-powiedzial-od-czego-bedzie-zalezec-postep-ukrainy.html)


Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości