Amstern Amstern
223
BLOG

Czy fizyka prostuje zwoje mózgowe?

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 36

Cytat z profesora Brody:

"Tutaj już zrezygnowano z jakiegokolwiek kamuflażu, nie było maskowania według wcześniejszych rad kanclerza Schroedera.

(Na zjeździe ziomkostw we wrześniu 2003 roku kanclerz Gerhard Schroeder powiedział: „Nie drażnijcie ofiary, która sama pcha się w nasze ręce, zawierzcie mojej metodzie. Ja wam dostarczę wschodnie landy w taki sposób, że ich dzisiejsi administratorzy, Polacy, będą wam jeszcze wdzięczni za to, że wreszcie zostali Europejczykami”. Ten cytat wywołuje niedowierzanie, ale jest prawdziwy.)

https://www.salon24.pl/u/krakow-broda/1372923,inna-wojna-ale-wojna-agresor-ten-sam

Co naprawde powiedzial kanclerz Schröder na zjeździe ziomkostw we wrześniu 2003 roku:

"...Zdajemy sobie sprawę z tego, że Pomorze, Prusy Wschodnie i Śląsk, Królewiec, Szczecin, Wrocław i Gdańsk oraz Sudety są częścią naszego dziedzictwa historycznego i kulturalnego, ale nie należą do naszego państwa. Tereny te w świetle prawa międzynarodowego są bez wątpienia terytorium państwowym Polski, Czech lub Rosji. I choć zrozumienie tego jest bolesne dla kogoś, kto jako Niemiec przyszedł na świat i wyrósł na tamtych terenach jako części ówczesnych Niemiec, to my wraz z dziećmi i wnukami wypędzonych, biorąc przykład z ducha pojednania, jaki przenikał ich rodziców, możemy dziś uroczyście potwierdzić, że Republika Federalna Niemiec nie żywi żadnych roszczeń terytorialnych wobec państw sąsiedzkich..rozszerzenie UE otworzy dzieciom i wnukom wypędzonych możliwość osiedlenia się w ramach europejskiej swobody osiedlania się w miejscach, z których pochodzą ich rodzice i dziadkowie i angażowania się w tamtejsze życie polityczne i społeczne..."

Jak powszechnie wiadomo, Mniejszosc Niemiecka ma w Sejmie RP gwarantowane dwa miejsca...


Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości